Nieuwsbrief
Uw persoonsgegevens

       Al uw gegevens zijn veilig via
         onze SSL beveiliging

         

Klantenservice


Hanteren jullie ook de Afkoelperiode en Herroepingsrecht?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, moet het het product met alle geleverde
toebehoren en in de originele staat en verpakking aan De waterpijp specialist geretourneerd worden.

Het retourrecht en retouren worden alleen geaccepteerd als u eerst via e-mail contact met ons heeft opgenomen.
Geef uw ordernummer aan in uw e-mail. Wacht verdere instructies van ons per mail af.

De belangrijkste voorwaarden om het product retour te geven is:
• Het artikel dient in de onbeschadigde originele fabrieksverpakking te zitten.
• Het product kan alleen onbeschadigd en compleet in de originele niet gescheurde of geopende verpakking retour   genomen worden.
• Het artikel mag niet gebruikt zijn.
• Rookwaar, Flavor Vapes en mondstukjes mogen niet geretouneerd worden i.v.m de hygiëne.

Wanneer het product niet aan de retourvoorwaarde voldoet, sturen wij het product weer naar u terug.

Download hier het herroepingsrecht formulier

Wanneer kan ik een product terug sturen?
   
U kunt altijd binnen 14 dagen een product terug sturen.
Wel zijn er producten die om hygienische redenen niet geretouneerd kunnen worden.
Het terug te sturen product mag niet beschadigd en de verpakking mag niet kapot of opengemaakt zijn.


Wat moet ik doen als ik een product retour wil sturen?

U dient De waterpijp specialist per e-mail in kennis te stellen en aan te geven dat u het product wil retourneren.
In de email moet worden vermeld: de aankoopdatum en het factuurnummer.
U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek, hierna kunt u het product samen met de originele factuur retourneren.
Wanneer het product niet aan de retourvoorwaarde voldoet, sturen wij het product weer naar u terug.


Wanneer kan ik een product niet terug sturen?

• Als de originele fabrieksverpakking van het product geopend is geweest.
• Wanneer het product of producten, van welke aard dan ook, beschadigd of incompleet is of zijn.
• Waarvan de originele verpakking ontbreekt.
• Waarvan de verpakking is voorzien van stikkers, labels, prijskaartjes, tekst, opschrift excetera.
• Wanneer het product is gebruikt.
• Het artikel om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals rookwaar, Flavor Vapes en mondstukjes.

Hoe moet ik het product terugsturen?

• Het product moet deugdelijk zijn verpakt, zodat er geen risico bestaat van breuk of defecten tijden het vervoer.
• De originele factuur moet zijn bijgesloten in de verpakking.
• De verzendkosten voor het retouneren zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer het product niet aan de retourvoorwaarde voldoet, sturen wij het product weer naar u terug.

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar sale@dewaterpijp.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.